#Хакатон_2020#ОСВІТНІЙ_ХАКАТОН_2020#ПОХАКАТОНИМО_НА_СЛАВУНаша школа долучається до Фестивалю Партнерства “Освітній Хакатон-2020”!🍀Тема Фестивалю:☂️Комфортний клімат в освітньому середовищі☂️⛅️⛈🌥🌩🌈🌨🌦❄️🌧🌤☀️.☀️Прогноз погоди:☀️Безхмарно. Сонячно. Позитивно.☔️Опади:⛅️Не передбачено\\ без опадів.💦Вологість: сприятлива 40-60 %🌬💨Вітер:🌊Теплий бриз, легкий вітер змін.🌈Температура взаємовідносин:🌈Комфортна. Попереду період глобального (сталого, помірного) потепління (погоди).☀️Температура:36,6☂️Термін проведення : 07.12-11.12.2020Формат: 💻Дистанційний☂️ПРОГРАМА кожного дня:7 грудня –☂️День самоврядування //Обмін освітніми ролями:учень вчитель для учнів.8 грудня –☂️День клімату//спільні активності учнів, батьків, вчителів з розробки Положення про забезпечення внутрішньої системи якості освіти в закладі.9 грудня-☂️День академічної доброчесності //Акція “Антишпаргалка”, розробляємо проєкт Положення про академічну доброчесність.10 грудня-☂️День прав// складаємо 10 золотих правил для участників освітнього процесу.11 грудня –☂️День благодійності //кожен із учасників обирає свій формат проведення дня.ПІДСУМКОВА ОНЛАЙН – АКТИВНІСТЬ ВСІХ УЧАСНИКІВ ФЕСТИВАЛЮ ///ОБМІН ДОСВІДОМ.#Утвори_Освітнє_Коло

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Здібності – ще не талант, Талант – ще не творчість. ©Й. Етвеш .Здібності – ще не талант, Талант – ще не творчість. ©Й. Етвеш .

Чи кожна дитина здатна до творчості?.Безумовно! Шкода, що, народившись із природною здатністю творити, дитина поступово втрачає її..На жаль, це відбувається нерідко тоді, коли вчасно не формуються творчі здібності, не знаходяться

“НАША ГОРДІСТЬ І НАША СЛАВА!”“НАША ГОРДІСТЬ І НАША СЛАВА!”

До 29-ю річниці Збройних Сил України у ЗЗСО #243 учнями 6-б класу (класний керівник Герасименко Любов Миколаївна) підготовлено захід «НАША ГОРДІСТЬ І НАША СЛАВА!».Хвилиною мовчання учні вшанували загиблих захисників, які

НАВЧАЄМОСЬ ДИСТАНЦІЙНОНАВЧАЄМОСЬ ДИСТАНЦІЙНО

Cьогодні в 6-А класі відбувся STEM-урок з української мови (вчитель Маншиліна М.В.). Учні вчились відмінювати числівники й узгоджувати їх з іменниками за допомогою вправ, пов’язаних з природничими науками: астрономією, біологією,