НОВИНИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 💻🖥💿📀

П’яті класи (5-А, 5-Б, 5-В) на уроках інформатики вчаться складати алгоритми з використанням структури повторення.Працюємо з “Конструктором алгоритмів”, змагаємось в “Студії коду”, хто пройде більше рівнів, і виконуємо навчальні проєкти в Scretch (учитель Литовченко Ю.В.)Тема проєкта – сюжет казки “Квіточка-Семибарвиця”.🌼🌸🌻Під час обговорення проєкту завжди хтось із дітей виказує припущення: а що буде, якщо одним з бажань замовити безкінечну кількість бажань? Міркуємо, чи може таке бути. Пригадуємо інші казки, наприклад: Джину можна загадати лише три бажання, а Золота рибка розсердилася і скасувала навіть вже виконані бажання.Доходимо до висновку, що навіть чарівні речі повинні мати вбудовані запобіжники від нерозумних бажань, так само, як комп’ютерні програми захищені від “взлому”. 😀

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

ДО ДНЯ УКРАЇНСЬКОЇ ПИСЕМНОСТІ ТА МОВИДО ДНЯ УКРАЇНСЬКОЇ ПИСЕМНОСТІ ТА МОВИ

Учні 5-В класу долучилися до святкування цього дня. На уроці з української мови (вчитель Жиронкіна Л.Б.) ознайомилися з історією виникнення свята, відзначили найкращих популяризаторів українського слова. Але найголовнішою подією для

ЧОРНОБИЛЬ: 35 РОКІВ ПАМ’ЯТІ🔔🔔🔔ЧОРНОБИЛЬ: 35 РОКІВ ПАМ’ЯТІ🔔🔔🔔

Чорнобильський вітер по душах мете,Чорнобильський пил на роки опадає,Годинник життя безупинно іде…Лиш пам’ять, лиш пам’ять усе пам’ятає…Сьогодні минають 35-ті роковини після того, як 26 квітня 1986 року сталася аварія на