НОВИНИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 💻🖥💿📀

П’яті класи (5-А, 5-Б, 5-В) на уроках інформатики вчаться складати алгоритми з використанням структури повторення.Працюємо з “Конструктором алгоритмів”, змагаємось в “Студії коду”, хто пройде більше рівнів, і виконуємо навчальні проєкти в Scretch (учитель Литовченко Ю.В.)Тема проєкта – сюжет казки “Квіточка-Семибарвиця”.🌼🌸🌻Під час обговорення проєкту завжди хтось із дітей виказує припущення: а що буде, якщо одним з бажань замовити безкінечну кількість бажань? Міркуємо, чи може таке бути. Пригадуємо інші казки, наприклад: Джину можна загадати лише три бажання, а Золота рибка розсердилася і скасувала навіть вже виконані бажання.Доходимо до висновку, що навіть чарівні речі повинні мати вбудовані запобіжники від нерозумних бажань, так само, як комп’ютерні програми захищені від “взлому”. 😀

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ#ЦІКАВІ УРОКИ#КРЕАТИВНІ ВЧИТЕЛІ ЗЗСО✓243ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ#ЦІКАВІ УРОКИ#КРЕАТИВНІ ВЧИТЕЛІ ЗЗСО✓243

Відповідь на запитання до учнів 1-Б класу”Що було сьогодні на уроці предмету “Я досліджую світ”? (класовод Бойко Марина Сергіївна)Учні: “Урок – подорож по планеті Земля, на якому дізнаємось про форму