ДО ДНЯ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ

🔺️Учні 3-Г класу проходили квест “У мережі з Санго”.💠В Інтернеті діти можуть зіткнутися з різними людьми, діями чи подіями. Можливо, деякі з цих речей здадуться їм менш безпечними, або більш безпечними, аніж інші. Учні навчилися оцінювати ступінь безпеки певних дій в цифровому середовищі.🔹️Для підготовки заходу були використані матеріали, розроблені Міжнародним союзом Електрозв’язку (переклад документів створений за ініціативою Міністерства цифрової трансформації України).🔺️Учні 4-А класу пригадували правила безпечної поведінки в Інтернеті за допомогою настільної гри-ходилки “Що робити, якщо…? Безпечний Інтернет”.📵⛔💠Діти знаходили оптимальне рішення в різних життєвих ситуаціях, які найчастіше трапляються в процесі користування Інтернетом та під час спілкування в мережі.Для багатьох підлітків у 21 столітті взаємодія у віртуальному світі є настільки ж важливою, як і звичайне offline-життя.🔺️Учні 7- А та 7-В класів ознайомилися з онлайн ризиками, в які можуть потрапити підлітки, а також з алгоритмами реагування на ці ризики.💠Нова “хвороба” сучасності – Інтернет-залежність – з кожним днем набуває все більші ознаки загальної пандемії. Підлітків “не відтягнути” від смартфонів – вони можуть годинами “зависати” в Інтернеті. Але далеко не завжди Інтернет може бути безпечним, а користувач – захищеним.🔺️Учні 6 класів до Дня безпечного Інтернету пройшли тест на Інтернет-залежність і зрозуміли, наскільки серйозний вплив Інтернет чинить на їхнє життя.💠Заходи підготовлено і проведено вчителем інформатики Литовченко Ю.В.🔹️Для підготовки заходу були використані матеріали інформаційно-освітнього проєкта #stop_sexтинг, розроблені спільно з Міністерством освіти і науки України за підтримки Уповноваженого Президента України з прав дитини.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

НАВЧАЄМОСЬ ДИСТАНЦІЙНОНАВЧАЄМОСЬ ДИСТАНЦІЙНО

Cьогодні в 6-А класі відбувся STEM-урок з української мови (вчитель Маншиліна М.В.). Учні вчились відмінювати числівники й узгоджувати їх з іменниками за допомогою вправ, пов’язаних з природничими науками: астрономією, біологією,