П’яті класи (5-А, 5-Б, 5-В) на уроках інформатики вчаться складати алгоритми з використанням структури повторення.Працюємо з “Конструктором алгоритмів”, змагаємось в “Студії коду”, хто пройде більше рівнів, і виконуємо навчальні проєкти в Scretch (учитель Литовченко Ю.В.)Тема проєкта – сюжет казки “Квіточка-Семибарвиця”.Під час обговорення проєкту завжди хтось із дітей виказує припущення: а що буде, якщо одним з бажань замовити безкінечну кількість бажань? Міркуємо, чи може таке бути. Пригадуємо інші казки, наприклад: Джину можна загадати лише три бажання, а Золота рибка розсердилася і скасувала навіть вже виконані бажання.Доходимо до висновку, що навіть чарівні речі повинні мати вбудовані запобіжники від нерозумних бажань, так само, як комп’ютерні програми захищені від “взлому”.